Pilgrim's conflict with Sloth...

joi, 20 octombrie 2011

ESTI MINUNAT(A) EXACT ASA CUM ESTI!!





"Te laud Doamne ca sunt o faptura asa de minunata. Minunate sunt lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!" Psalmul 139:14






Ascultand din intamplare o melodie, in timp ce trebaluiam prin casa, am inceput sa-i dau atentie incercand sa inteleg exact ce spune. Era o melodie de dragoste, care descria frumusetea unei fete, a iubitei celui care canta, sau cel putin asa parea. Iar dupa ce am ascultat-o de cateva ori, m-am gandit sa scriu acest articol.

Melodia descrie felul in care el o vede pe fata, iar atunci cand ea il intreaba cum arata, daca totul e in ordine, el ii raspundea:"Cand iti vad chipul , nu este nimic ce as vrea sa schimb, pentru ca esti minunata(perfecta) exact asa cum esti!"

Si m-am gandit la felul nostru de a fi, atat baieti cat si fete, tindem sa credem ca aratam bine cand ne spun mai multe persoane, sau o anumita persoana, iar daca nimeni nu ne spune nimic, incepem sa avem complexe si sa zicem, ca ori suntem prea grasi sau prea slabi; cu ochii prea negrii in loc de albastri; cu un ten prea alb sau prea negru; cu nasul prea mare sau stramb; si lista ar putea contiuna. Si niciodata nu ne gandim cat de perfecti suntem si mereu vrem sa schimbam ceva in infatisarea nostra. Dar suntem perfecti! Eu sunt perfecta si voi sunteti perfecti! Dumenzeu ne spune in fiecare zi: sunteti perfecti pentru ca Eu v-am creat! Toate au fost bune, ne zice Domnul, tot ce a creat el a fost minunat. Dar noi tindem sa uitam asta, si ne afundam in tot felul de conmplexe de inferioritate si in loc sa crestem si sa avansam, noi ne retragem in linistea noastra si intr-o suferinta de care chiar nu avem nevoie. Poate unii ati trecut de aceste complexe mai greu sau mai usor, sau altii inca nu, dar cert este ca le avem cu totii.


Dar trebuie sa stii ca ESTI MINUNAT(A) EXACT ASA CUM ESTI!


Suntem copii de Dumnezeu si asta ne face sa fim speciali. Si Dumnezeu ne spune ca ne iubeste si ne-o demonstreaza in fiecare zi, doar ca noi nu vedem din cauza barierelor pe care le punem. Daca nu am fi perfecti Domnul ne-ar putea schimba dar El ne spune:


"Cu iubire vesnica te-am iubit"

"Vedeti ce dragoste ne-a dat Tatal, ca sa ne numim copii lui Dumnezeu"

"Dumnezeu este dragoste" si ne iubeste exact asa cum suntem, depinde de noi daca acceptam, sau nu.

Cand vrei sa stii cat esti de minunat(a), nu te uita intr-o oglinda mare, ci uita-te in sus si Domnul iti va spune:" ESTI PERFECT(A)!"





Un comentariu: